Natáčení s Péťou a Radkem...


5.7.2016 - Hostačov
* * * 
Už když jsem se (před natáčením) sešel s Péťou a Radkem, bylo to fajn. 
Bezva lidé se smyslem pro humor a neustálou chválou k mé tvorbě... co víc si přát? :D :)

Výbornou svatební sestavu naznačovala převaha jména HONZA.
Honza kameraman, Honza 2. kameraman, Honza fotograf 
(mimochodem sympaťák a bezva chlap)
a několik další hostů nesoucích stejné jméno.

Místo konání? Můj oblíbený Hostačov.
Jsem zde pečený vařený i syrový.
Natáčel jsem tu několikrát.
Místo kde jsme se naučil pít víno (během jedné bouřlivé svatby v roce 2014).

Den jsme zahájili jak jinak než přípitkem s (budoucí) nevěstou... celý den nás provázela katalogová atmosféra - bylo nám všem příjemně.
Jedna odpočinková, kde mi to obzvlášť sluší... "já" neboli kameraman, čerpám sílu před dlouhým a náročným dnem.
Načapán fotografem http://www.honzamartinec.com.
Obřad se klasicky nestíhal a tím pádem byl posunut.
Prší prší...
 
Když by šlo vše podle plánu, nikdy bych si neuvědomil, 
že suchá košile v autě je nejlepší věc pod sluncem... nebo spíš pod mrakem.
Brutálně nemilosrdný déšť (během svatebního obřadu) za několik minut vystřídalo nádherné slunce. 
S klidným srdcem mohu říct, že se mi nikdy (na svatbě) nepodařilo tak pečlivě promoknout.
Chudinka technika naše nejdřív zmokla, poté lítaly objektivy vzduchem...
    


POZOR KLUZKÝ POVRCH.
Promoklá skupinovka.
V mokrém křoví :).
Svatební hostina v počtu 130 hostů. 
Pohodička.

Nevěsta unesena multimediálním štábem na makovém poli... to vše pod bedlivým dozorem ženicha. 
  
Spousta smíchu :) 
 
Výsledek...
 Můj milovaný skejt (z druhé ruky), posloužil v ženichově ruce jako dokonalá náhrada za zapomenutou kytici při rychlém přesunu.  
 
Závěrečný obrázek... před odjezdem.  
 
Péťe a Radkovi přeji krásný společný život - minimálně tak krásný, jako byla svatba.
J.S.

*** SVATEBNÍ VIDEO ***



1 komentář: